söndag 21 mars 2010

Vatten i en liten bäck!!

Tjohej! I går deltog jag på en liten Mässa i Lingbo hela dagen. Många människor hittade dit i det vackra vädret. Ca 9 plusgrader och takdroppet rann som vatten i en liten bäck.  Jag gjorde reklam för mina kurser och hade en del alster och ett bildspel med mig. Många blev intresserad och jag hoppas att de hör av sig igen. I dag Snöar det, fy hundan så tråkigt. Det blir en dag inomhus med lite städ och pyssel.
Ha det gott Hanna
Jag vill ha vår så att jag kan sitt här i mitt hörn och dricka kaffe......

.....plocka fram mina röda små skor som har sin plats på bron hela våren och sommaren.....

.....och till och med klippa gräset längtar jag till......

1 kommentar:

Unknown sa...

Här har snöat nästan hela dagen,så våren är nog långt borta!
Ha en bra kväll!
Kram!