måndag 10 maj 2010

Oj...Oj...Oj...

....jag har såååå mycket på gång både hemma och på jobbet så jag har helt enkelt inte riktigt haft tid för bloggen. Men här kommer en liten uppdatering. I helgen har min mamma och hennes man sovtränat hos oss i deras nyinköpta husbil, trevligt värre med grillning och lite vin. I dag har jag varit till Skärså fiskeläger och lämnat både Betong och tavlor inför sommarens turistsäsong. Fick höra att det är ca 70 000 besökare under sommarsäsongen, otroligt roligt, och där ska mina grejer få säljas, jihooo!!
Hemma är det projekt överallt, inne får sig vissa ytor en uppfräschning av vit färg. En ny fondvägg har kommit på plats och sonen har flyttat ut till sitt hus på gården igen. Sonens hus måste målas på både på insidan och utsidan samt panelas och isoleras så där tillbringar jag minutrarna jag får över. Ute börjar vi bygget av en stoooor maskinhall till mannens alla leksaker. Altanen håller på att rivas för där ska ett nytt fiiiiiint uterum byggas så småningom.Tanken är i sommar. japp!!! nu är min vila över, dags att stega på.
Ha det gott//Hanna
Ingången till "ALBERT" Hantverk i Skärså.

Den otroooligt vackra utsikten från Butiken.

På väg till Skärså.....

Upp-packat och klart



2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag läre oxå iväg och köpa betong blir sååå himla sugen när jag ser dina saker..:)..ha en toppendag och va rädd om dig...pöss på re svägerskan

BP sa...

Så vackert det blev!!! Å du, när du är klar med alla om- och tillbyggnader då kan du fortsätta här;-)