tisdag 8 juni 2010

Jag tycker att det är roooligt när det händer saker runt omkring mig men just nu känns det som att det händer hela tiden...... Studentveckan börjar göra sig påmind, massor som ska fixas. I dag skulle jag stänga vid 15.00 för att hinna med Studenthandling, klockan var 16.00 innan jag kom iväg och det är ju bara kanonis att fler och fler hittar till min lilla Butik på Kungsgatan. Beställningarna rullar in framförallt på mina familje tavlor som jag trycker med bokstäver på uppspänd duk. Under förmiddagen var jag till min farmors grav och till pappas för att plantera sommarens blommor, såklart glömde jag kameran.....vackert blev det. I morgon onsdag har jag öppet 12-15 och på fredag måste jag in en sväng för att leverera beställningar. Ring vid funderingar!!! Ha det gott//Hanna


Inga kommentarer: