onsdag 21 juli 2010

Rost!!

.......rost är vackert!! När jag var i Trollhättan så vandrade jag kring på tomten hos farbror Lennart och vips så dök för mig en hög av guld upp. Guld som i rost. Farbror bara ruskade på huvet och jag packade bilen full men rostig taggtråd, semestern var räddad. I dag har jag gjort rostiga hjärtan och målat bräder som också ska bli till något vackert. Bräderna är ett gammalt tak som har suttit på Söderhamns Kyrkas klocktorn och när det revs var jag där och fyllde bilen full med slitet grånat tak. I morgon packar vi husbilen, jag, dottern, mamma och svägerskan och åker på en tvådagars tjejresa mot Dalarna.
Ha det Gott//Hanna






2 kommentarer:

Mot nya äventyr ! sa...

Jättevackert hjärta !!!
Ha en trevlig resa ! Helen

BP sa...

Hello there!
Rost är det vackraste som finns. Grattis till fynden - japp, jag är avis;-)