måndag 8 november 2010

I bland

......så försvinner bara kreativiteten sådär men kan också komma tillbaka lika fort igen. Under sommaren tror jag (varje år) att jag ska göra massor av saker men tji så blir det inte. Under sommaren ska man vila....umgås...äta gott & dricka gott...liksom bara vara för att samla kraft inför den kommande vintern. Den här sommaren har jag inte hunnit vila så mycket, haft mycket runtomkring mig så nu känner jag mig ovanligt trött denna höst.....kanske en solresa skulle göra gott....... I dag har jag fixat och planerat inför jobbet med återbruk i skolorna.....sen har jag tryckt tavlor som står på kö och snart blir det en långpromenad med hunden Buster i kylan.
Trevlig kväll!! Hanna


3 kommentarer:

Lotta sa...

Känner igen det där, min kreativitet kommer verkligen och går hela tiden.

Evashusotorp sa...

Ha en skön kväll du oxå Lilla Gumman.
Mamma

Oljekritan sa...

Vist är det så.....den kommer och går...kreativiteten...Min kommer mest, då den inte ska komma, då jag är som mest upptagen med något annat, och inte alls har tid med den!! Press, tidspress, det verkar vara en bra kreativitet... FINT hjärta!!Kram Karina