söndag 23 januari 2011

Kombinatör!!

Efter en vecka fylld med jobb och en helg fylld av tjejmys så är det dags att börja planera nästa veckas jobb. Många har frågat om Butiken och så här ser våren ut. Jag kommer fortfarande att ha Butiken öppen en-två dagar i veckan, troligtvis ons och fred. Jag kommer att fortsätta ha kurser och inspirationsdagar som vanligt och tar gärna i mot beställningar som vanligt. Jag kommer att arbeta som Kombinatör, alltså vara anställd på halva tiden och driva mitt eget på den andra halvan. Det känns otroligt bra och bäst är nog att få ha kollegor i jobbet. Här är några till armband som jag tillverkat av bilslang, knappar,spets mm.190kr/st frakt ingår.
Trevlig söndag!!//Hanna


Posted by Picasa

1 kommentar:

Black Iris sa...

Så jättefina armband du gör.

Kram Maidi