måndag 7 mars 2011

Åter igen......

Åter igen tycker jag att det är tråååkigt när vuxna kopierar rakt av och säljer det som sitt eget. Allt i min butik är gjort av mig och några vänner till mig. Det är inte rolgit att se vår design på ett loppis. Helt ok att bli inspirerad och pyssla för eget bruk av både barn och vuxna men inte ok att sälja det som sitt eget.
Nog om detta. När man är fröken då får man sportlov och just nu är det sportlov hos oss. Jag och dottern har planerat in lite mys var och varannan dag. I dag är det lite hemmafix och ikväll är det åter igen ett 40-års kalas.I lördags firade vi min bror på hans 40-årsdag och i kväll ska vi fira en söööt granne.
GRATTIS GRANNEN U PÅ DIN 40-årsdag!!


1 kommentar:

Nyanser av vitt sa...

Vad tråkigt med kopiorna och på en loppis dessutom :O(
Tack för din rara kommentar hos mig
Kram Agneta