tisdag 25 oktober 2011

I morgon....

är en annan dag. I morgon jobbar jag min sista dag på skolan, känns både tråkigt men samtidigt skönt. Tråkigt för att jag gillar att jobba med elever, att jag kommer sakna mina kollegor och närheten till jobbet. Skönt för att jag kan känna en trygghet i det nya jobbet som är mitt och inte någons annans som kommer tillbaka och puttar bort mig. Sen har jag självklart mitt eget. Några skolor är inbokade med Återbrukspyssel innan jul, en och annan julmarknad och en del beställningar så det finns att göra. Nä nu ska jag baka en tårta som jag tar med mig i morgon till kollegorna som tack för tiden på skolan. 
Kram//Hanna

Som flugsvampar har jag målat dessa, passar in på hösten tycker jag........

1 kommentar:

Cidinha sa...

I like it! Very beautiful!

hugs from Brasil
Cidinha