tisdag 9 februari 2010

Betongideér!



Har lite nya Betongideér, får se vad det blir, har ni några önskemål?? I dag har jag varit på inköpstur åt mitt jobb på Kulturskolan, eftersom det är Återbruksslöjd som gäller så har det varit på loppisar, lite tyg och knappar mm hittade jag. I morgon är det min Butik som gäller 11.00-17.00 Välkomna.
Har precis varit på möte i byns förening och innan det Teaterskola på Bilda. Har jag roliga jobb eller??.
Må gott Hanna
Have some new Concrete Ideas, will see what it is, do you have any requests? Today I was and acted to my job at the school of culture, because it's Reuse Crafts as valid as it has been on old things, some fabric, buttons, etc. I found. Tomorrow is my store as regards 11.00-17.00 Welcome.

Have just been to the meeting in the village compound and before the Arts School of Image. Sure, I have fun job or?.
All the best Hanna

1 kommentar:

Penseldraget sa...

Hej Hanna
tack goaste du =) ja den va lite rolig att måla....
men du är ju så duktig själv med allt du gör..vad kul med betong de är nog snart dags att testa de =)
kramar pia