tisdag 13 oktober 2009

Lokal Hyres i Söderhamn!!






Kreativt Kaos!!!
JAG VILL BLI MED LOKAL......NUUUUU!! Jag letar en lokal, där jag kan ha lite kursverksamhet och försäljning av mina produkter och den ska ligga i Söderhamn. En lite lagom stor och en lite lagom billig. Vårt hem har tagits över av allehanda material, i varje rum finns spår av en kreativ KAOS, jag måste bort, ut nuuuuu!!!!. Till en plats där allt alltid kan få vara en kaos av kreativitet!.
På torsdag ska jag titta på två....vi får se, vet inte riktigt, kanske, det måååste kännas rätt OCH OM då vill jag att alla som har vägarna förbi Söderhamn eller som bor i Söderhamn kommer in till mig och shoppar loss, tjohoooo!!!
Dagen idag gick kanoon med alla barnen och återbruksslöjd, alla var så glada och nöjda. I morgon är det andra halvan av klassen, en ny dag med nya friska tag.
Ha det gott Kram Hanna



Inga kommentarer: