torsdag 29 oktober 2009

Tjejkväll!

Ängel vid graven

Ängel

Betongljusstake med vita stenar gjord i en lampskärm


Gipshjärtan på tråd

Tjohej!
Var sååå trött igår efter en 12 timmars dag så det blev inget inlägg i går kväll, det blev soffläge i stället. TACK till alla er som lämnar kommentarer till mig. Det är mycket nu och jag kommer bombardera er med kommentare när allt har lugnat sig. I dag är jag hemma under dagen men vid 15.00 tiden packar jag iväg mig in till Tjejkvällen i Söderhamn. Alla butiker har öppetfrån 17.00 till 21.00, gör om mig, inredning, massage och massa annat roligt. Jag ska passa på att marknadsföra mig och min lokal.
Ha det gott// Kram Hanna

4 kommentarer:

Ullin sa...

Finns det någon mer än du som kommer på att hälla cement i en lampskärm? ;-))
Men fiint blev det iallafall! Lycka till i kväll! Själv ska jag va hemma och träna på att vara vaken!

Eva sa...

Hej Hanna!
Vad duktig du är!!! Jag önskar dig massor av lycka till med nysatsningen. och va kul nu kommer jag läsa din blogg så jag vet vad du håller på med!
Kramisar Eva Arvidsson Runemo.
Ps jag är lite avundsjuk på allt din kreativitet jag bara harvar kvar med min bildlärartjänst fortfarande...

Njut i din trädgård sa...

Vackert med ängeln i granriset.
Jag får så många fina kommentarer till "dina" tavlor! senast ikväll av grannen

kram

Unknown sa...

Så så fina saker. Låter toppen med en tjejkväll ha så roligt/Catthie