fredag 15 januari 2010

Dröm!!


Ny klocka



Fredag igen!! och idag är det öppet hos mig 11-17,30.
En ny "loppis" klocka har fått plats på min "klockvägg".
I natt drömde jag om en tavla som jag målade, kanske är det meningen att den ska bli verklighet.
Vi får se vad dagen bjuder på.....
Ha det så gott//Hanna
Friday again! and today it is open 11-17,30 in my shop

A new "flea market" clock has been spot on my wall
Last night I dreamed of a painting that I painted, maybe it's supposed to be a reality.
We'll see what the day offers .....
All the best / / Hanna

1 kommentar:

Välkommen sa...

Åååhhhhhhh vad mycket fint du har. Hittade denna blogg igår genom en annan blogg jag var inne på. Fastnade direkt för dina saker. De är så fina.
Håller själv på med mycket pyssel, bla: gjutning, måla tavlor osv osv..... det är ju så underbart.
Har öppnat en egen liten gårdsbutik där jag säljer inköpta saker och mina egna alster.
Lycka till och ha det så gott.
Kram Maria
www.malwasgardsbutik.blogspot.com