söndag 3 januari 2010

Glad......


Ett nytt år med MASSOR av nya möjligheter......

Jag har funderat de senaste dagarna vad vill jag med det nya året och mitt skapande......

Vad jag vet är att vågar man inte prova på olika saker så kommer man inte framåt, ibland blir det bra men i bland blir det också fel, men då har man ändå provat.

Det jag vet redan nu med det nya året är att.......

Jag ser fram emot massor av nya vänner och kunder som kommer att hitta till mig eller jag till dem......

Jag är glad att jag blivit tillfrågad att få vara med och delta i ett Projekt som kommer att starta hösten 2010. "Skapande Skola"

Jag är glad över att en del av mina produkter kommer att säljas i en ny butik på västkusten till våren.

.......att jag ska hålla kurser i delar av landet,

Japp det är jag glad åt......tjohoooo

Jag har inhandlat massor av fiiiina papper som ska bli något, jag har en idé och den får ni se när det är klart.
Kram Hanna

2 kommentarer:

Kaspara sa...

Hei Hannah!
Tusen takk for hyggelig kommentar!
Så fint at du kunne finne inspirerende ting på min blogg.
Det ser jo ut som du er full av ideer og påfunn forøvrig. Mange fine sort/hvite ting hos deg.Likte spesielt godt klokkeveggen og de fine sort/hvitt-bildene som var rammet inn.
Ha en glad dag!
Hilsen Kaspara

Unknown sa...

Hej Hanna
jag hoppas verkligen att ditt år blir fyllt av härliga stunder och glädje, att vi får nya utmaningar som ger oss ro för själen.
Önskar dig allt gott
kram
Catthie