lördag 9 april 2011

Roligt & Tråkigt!

En hektisk vecka med både roliga och tråkiga händelser. Min mamma gjorde en höftoperation och fick sen en hjärtinfarkt men mår efter omständigheterna bra. I dag blir det en tur till sjukhuset för att krama om henne lite. Veckorna går undan och det har varit mycket jobb för mig som kombinatör under just veckan som gått. Nästa vecka ska jag till en särskola och återbruka genom projektet "Skapande skola". Projektet avslutas till sommaren och det har gett mig möjligheter att träffa nya människor både i min stad och utomstäders, roligt!! Helgen bjuder på roliga aktiviteter, i kväll 50-års mys hos grannar, imorgon 20-års kalas och en teaterföreställning, vips!! och helgen är över.........men det kommer nya och jag pysslar vidare..... 
Må gott//Hanna







2 kommentarer:

Hemmavid sa...

Hej!

Visst går helgerna fort? Lite för fort känns det som...

Jag hade storslagna planer att hinna med en massa, men nu är det redan söndag eftermiddag igen...

Såg att du har en sån där "besöksräknare" - hur fixar man en sån, man blir ju lite nyfiken att se hur många som läser bloggen...

Kramen!

Oljekritan sa...

jo håller med dig..helgerna går för fort och dagarna är fullt upp...hoppas din mamma komme hem från sjukhuset snart och mår bra..fina tyger du visar..har du gjort??Kramis