måndag 18 april 2011

Roligt!!

Det är så roligt att jobba, japp!! jag säger det igen. Jag känner att jag saknat arbetskamrater och härliga elever. Att få komma tillbaka varje dag till samma ställe i kombination med egna kurser på resande fot så är det peeeerfekt. Absolut är det inspirerande att åka kring, att få möta nya människor, byta erfarenheter, lära ut och ta in. Som sagt kombinationen gör mig gott. Nackdelen är att jag inte hinner ha öppet i Butiken, men jag vet att vill ni mig något så ringer ni mig och jag fixar det.......
Må gott//Hanna


Gammal kakform som har bott ute under vinter och fått sig en vacker patina


2 kommentarer:

Hemmavid sa...

Lärarjobbet ger en såå mycket glädje, eller hur?

Ha en trevlig vecka!
Kramen!

Oljekritan sa...

Förstår att det är kul...tänk att tiden har för få timmar..ibland..kramis