tisdag 23 augusti 2011

Hej!

........hej hej och nej jag har inte glömt bort er. Det har bara varit otroligt mycket just precis så här i skolstarten. Både för mig själv med scheman, elever, arbetsdagar, tider och för min dotter som börjar i åk två på gymnasiet.Under helgen som varit har vi  fyllt oss med massor av ny energi genom besök från utomstäders. Deras tvååriga son kunde charma med hela sig när han vaknade 05.30 varje morgon....och sa - Meeeen heeeej! 
oj!!oj!! det var längesedan här det minsan. Just precis nu har jag bakat smörgåstårtor för i morgon firar vi en 20-åring i vår familj, myyysigt! 
Kram//Hanna 


1 kommentar:

Weronica sa...

Heej min goa vän !!

Tack så mycket för senast !!
God mat och dopp i baljan och cruising ;)
William nämner era namn flera gånger om dagen, så ni har gjort ett mycket gott intryck på honom :) Hoppas vi kan träffas snart igen, kramar från oss.