torsdag 5 januari 2012

Att göra det hjärtat vill!

Hej! Nu är jag på gång igen. Hoppas att starten på det nya året har varit bra för er och fortfarande är förstås. Inläggen har inte duggat tätt här hos mig under de senaste veckorna därför att det har varit ganska mycket runtomkring. December är ju en månad där man lätt kan bli stressad och är man inte är stressad blir man det ändå av andra stressade människor runtomkring. Jag har haft otroligt mycket beställningar och det gör mig jätte glad, samtidigt har jag jobbat i butik. Sonen har flyttat till större lägenhet och dottern flyttade in i hans lilla etta. Min mamma är inte riktigt kry och min bror blev sjuk så till slut hamnade jag själv hos läkare. Nu har allt lugnat ner sig och mitt eget rullar på och jag jobbar i butik men bara lite. Jag brukar inte ge nyårslöften men det här året har jag gett ett till mig själv. 
Att göra det hjärtat vill när jag vill. 
Kram och må gott!!


1 kommentar:

Marita sa...

Oj oj, var rädd om dig! Det är så lätt att man inte lyssnar på kroppens signaler att den inte orkar med tempot man lever i.... ta det lugnt och ge dig själv tid till hälsa!
kram, Marita