lördag 28 januari 2012

Lördag!

Oj! vad veckorna går fort. I dag blir det hemmafix, övningskörning med dottern och i kväll bad i balja och mat med vänner, vilken myslördag. Nu ska jag försöka mig på att packa upp mitt nya inköp, skrivaren. Den står fortfarande i kartongen och väntar.......gruvar mig lite för jag är absolut ingen som tycker om att läsa instruktioner osv. Då provar jag mig hellre fram fast det ibland tar timmar att komma på hur det funkar. Varför inte bara slå upp sidan och läsa??, ja,a allvarligt jag vet inte varför jag inte gör det men det brukar ju alltid ordna sig ändå. Kram och ha en bra Lördag//Hanna


2 kommentarer:

Elin sa...

Precis samma läge här! Min skrivare kom igår och den står fortfarande i hallen... Jag är så nyfiken på den, men samtidigt lite rädd för att det ska krångla.

Maria sa...

Ibland så kanske det helt enkelt är bra med lite trial and error. Jag är lite mittemellan, både läser lite och testar. Det är jobbigt att läsa för långa instruktioner.
Smart att planera in blanka dagar i kalendern, det måste jag börja göra. Annars så är det så lätt att lova bort sig när det inte står något på dagen. Man kanske ska skriva in "Möte med mig själv".