torsdag 4 februari 2010

Kreativ kaos!

TACK till ALLA NI som tittar in till mig, lämna gärna en kommentar så jag kan hälsa på hos er också. Har ni ingen blogg skriv gärna i min gästbok på HEMSIDAN.
Här kommer två tavlor gjorda av tepetrester, guuud vad mycket man kan göra av skräp......
dekorerade dem med betonghjärtan. På mitt arbetsbord råder riktigt kreativ kaos. I dag har jag hunnit med mycket. I morse var jag på möte i Bollnäs Stadshus ang en mässa som ska bli i vår. Efter mötet åkte jag till gymnasiet och hälsade på min dotter som praktiserar där under två veckor, det blev en lite fika och nya möten med massor av trevliga människor. In i bilen igen och till Söderhamn för att öppna min lilla butik. Nu lite beställningar och i kväll Teaterskola.
Må gott Hanna

Återbrukstavla med litet hjärta 180:-

Återbrukstavla med stort hjärta 200:-

Kreativ Kaos på mitt arbetsbord.

1 kommentar:

Penseldraget sa...

hej
gud så länge sen jag kika in hos dig ....nu får jag skärpa mig =) härliga tavlor visst kan man skapa mycke härligt av bara lite skräp. Har själv gjort om 2 tavlor idag
ha en skön kväll
kramen pia