tisdag 23 februari 2010

Pysselmysa!

Tjohoo!! I dag har jag varit och Återbrukat på en skola.Hela kommunens Rektorer var på rundtur i just den skolan jag var på så det blev ett trevligt möte och prat om skräp. Nu lagar jag mat för att sen åka in till Söderhamn och ha Teaterskola. Innan det blir kväller ska jag på Årsmöte här i byn. Eftersom jag sitter i styrelsen så är det nog ett måste annars hade jag stannat hemma och pysselmyst i soffan. Ha en bra kväll//Hanna
Kom ihåg min tävling till höger

2 kommentarer:

viktoriaK sa...

Vilken mysig blogg jag hitade här! Jag bor också i hälsingland! Jag skulle gärna vilja gå en kurs och lära mig att gjuta i betong..brukar du ha sommarkurser?

Ha det bra!

Unknown sa...

Fullt upp hör jag ☺ hoppas att allt gick bra. Fin bild du delar med dig av. Ha det gott. Kram Lenita