fredag 12 februari 2010

Plockar fram men inte tillbaka!!


Många, många människor har hittat till min lilla
Butik i dag och jag blir såååå GLAD.
Jag har inte gjort mycket reklam men det går från den ena till  den andra och det är ju den
BÄSTA reklamen man kan få. KRAM!!.
I dag har jag pysslat på lite mellan kunderna och det blir riktig kaos, plockar bara fram men inte tillbaka. 
I morgon ska jag packa lite alster som jag ska ta med till Sala där jag ska hålla ett litet INSPIRATIONS föredrag i återbrukskonst på söndag, ska bli såååå roligt.
Har precis kommit hem från en litet tjejträff med smyckesvisning, god fika och ett glas rött.
Massor av fin fina smycken fanns det (jag köpte en del) och i april kommer jag att ha öppet en onsdagkväll med lite mys och försäljning av både smycken och mina alster.
Må gott//Hanna
Many, many people have found to my little
Store today and it makes me happy.
I have not done much advertising, but it goes from one to the other and that's it
Best advertising you can get. KRAM!.
Today I created a bit between the clients and it becomes real chaos, only picking up but not back.
Tomorrow I'll pack a little matter which I shall bring to the Sala where I'm going to keep a small INSPIRATIONS lecture in recycling art on Sunday, will be as fun.
Just got back from a little girl hit the jewelry display, good coffee and a glass of red.
Lots of nice fine jewelry, there were (I bought some) and in April I will be open on a Wednesday evening with a little selling of both jewelry and my subject matter.
All the best / / Hanna

Inga kommentarer: