lördag 6 februari 2010

Ta till vara!



Det är roligt att kunna inspirera till någon annans skapande. Jag själv letar och hittar massor av inspiration runt om på nätet, hos andra konsthanteverkare och människor. När jag blir inspirerad gör jag det på MITT sätt, inte LIKA som den som har gett mig inspirationen. Alla har vi ett eget sätt ta tillvara vår inspiration på och olika sätt att uttrycka den på.
I dag är det lite av varje, städa,plocka, måla en liten beställd tavla mm. Trevlig helg //Hanna

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag brukar oxå få inspiration från nätet och andra bloggar,men sen gör jag nog på mitt eget sätt!
Ha en bra helg!
Kram!

Roses & Angels sa...

Tjenare bruden! Det var länge sen, hm nu får man ju lite dåligt samvete när man inte kikat in hos dig på länge. :-(. Hur mår du??? Ja du här pysslas det för fullt och det är hela tiden nya projekt på g men det är jätte kul. Ha en fin helg vännen och kul att höra ifrån dig kram

agge sa...

Jättemysig blogg. Agneta

Maria sa...

Bra att du gör på ditt eget sätt, så gör jag också.
Låter kul att ha en egen affär.
Tack för besök hos mig, välkommen åter!