lördag 14 november 2009

Ateljés Hund!




Oj! nu har jag varit i lokalen och stääääädat, kollat och möblerat i huvet. Under den kommande veckan kommer B-A Målare och fixar lite åt mig, nya viiiita tapeter och lite färg. Pysselverkstan inryms i ett rum lite bakom och där ska hyllor och bord på plats i morgon. Vår hund Buster kommer att ändra sin titel till "Buster Atelje´s Hund".
Hans korg står redan på plats.
Ett litet gulligt kök som ska möbleras med två riktigt fin fina gamla pinnstolar med sju pinnar och ett litet slitet bord. Glömde kameran men i morgon får den följa med så att jag kan visa lite bilder. En hylla ska jag måla nu innan jag gör mig i ordning för kvällens mys. Bortbjuden på mat till en trevlig och glad tjej som dessutom har Cafét på Söderhamns sjukhus. Där kan man äta en riktigt gooood lunch om man är sugen.
Må gott//Kram Hanna


3 kommentarer:

Unknown sa...

Tjoooooohooo...nu är jag sååå nyfiken på lokalen...sätt in lite bilder...pöss på re från svägerskan

Marie sa...

Aaaa vilken söt liten vovve! Ser fram emot att se bilder på din nya butik.
Ha det gott!

Lúcia sa...

So cute!
Bye,

Lúcia
www.fazemosdeconta.com