söndag 29 november 2009

Jag har......
















.........räknat ut att jag har varit ute i friska luften i 27 timmar denna helg, nu räcker friskluften tills efter jul.....hi..haa... Julmarknaden i Växbo under helgen har varit helt underbar......miljön, människorna, utställarna, ja,a allt har bara varit bra. En fortsättning kommande år kommer det säkerligen att bli. Hundratals marschaller och eldar värmde, goda skinkmackor och varmt kaffe lika så. Nya möten med underbara människor, man slår liksom läger ihop när man står så nära varandra under så många timmar. Efter ett tag känns det som att man har känt varandra i flera år..... Nu stundar en ny vecka. I morgon måndag ska jag på möte i Bollnäs, tisdagen öppnar jag min Butiks Ateljé kl 10.00 och håller öppet till kl 19.00 just den kvällen. VÄLKOMNA. Onsdag och torsdag jobbar jag på skolor, då hjälper min svägerska (en trevlig tjej) mig i butiken men på fredag är jag på plats igen. Må gott//Kram Hanna

1 kommentar:

Ingis sa...

SÅ mycket fint du har på ditt bord.....
Kram Ingis