torsdag 12 november 2009

Smånissar!




Jisses, ni skulle ha sett vad rymdgubbar det bakades i dag, tjohoo!! 5 åringar, ja,a, jag säger då det!!
På lunchen han jag på Jysk, där fanns fyrahundra ljus för en hundring, jag slog till direkt och alldeles innan hade jag köpt femtio på Rusta, nu ska det eldas ljus i Hälsingeskogarna.......femhundra stycken, jippi!!!!!vad mysigt.
Visar bilder på en fin fin ljusstake som jag fick av mina yngsta Teaterskoleelever på deras avslutning, så, små tomtar med VITA luvor, otroooligt söta. Designade av Åsa Lomander.
PLÖTSLIGT HÄNDER DET! jahoooooo! i morgon får jag nyckeln i min hand, nyckeln som går till min lokal............hur ska jag kunna sova inatt, och jag som ska upp 05.30 för att jobba på en skola under några timmar. WROOOOOM så åker jag till lokalen på kvällen om allt går som det ska. Dobbidobbidoooooo!!!
Må gott Hanna

2 kommentarer:

Unknown sa...

Guuuuuud va roligt...å vilken gullig ljusstake..ha en bra dag stumperumpan...pöss pöss/svägerskan

Unknown sa...

hej
så otroligt söt den är med alla vita tomtar. lycka till med nyckeln i din hand. ha en toppen helg kramar Catthie