onsdag 11 november 2009

"Tok" dag!!


I går var en "tok" dag där allt gick på tok. Jag åkte till fel skola för att jobba, men det ordnade sig till sist. Hade Teaterskoleavslutning med en grupp och glömde att boka lokalen längre. Fick ett mail att jag hade glömt ett möte, ja,ja allt kan inte gå som på räls jämt. I dag ska vara en ledig dag. Men eftersom gårdagen gör sig påmind och jag glömde alla mina papper på skolan som jag var och jobbade på så måste jag åka ett antal mil idag och hämta dem, hm mm. Nu har jag i allafall tänt ett ljus och dricker kaffe, snart en lite runda med min nya damsugare.

Må gott//Hanna

2 kommentarer:

Ullin sa...

Räcker sladden till Norrbo tror du?

Unknown sa...

Visst är det skönt att vara förvirrad ibland...haha..å skorna är jätteläcker...nästan min storlek juuuu....Ha en bra dag nu å ta de luuuugnt...pöss pöss/svägerskan