torsdag 26 november 2009

Tidningen........


Tjohej alla glada!!
I dag har jag slöjdat i en skola nära mig, barnen ville inte sluta.....de säger
-Kan du inte komma varje vecka, SNÄLLA. Rigmor, idag fick jag heta just Rigmor, kärt barn har många namn heter de ju, hi..hi..ha Roooligt. När jag kom hem ringde vår lokala tidning och intervjuade mig ang öppningen av Ateljén, sen ville de ta en eller flera bilder just på plats. Tjohoooo, klart att jag slängde mig i bilen och for som tusan in till staden. I morgon kommer jag med, kul med lite maknadsföring. Lite töntig känner man sig när man ska låtsas att hänga en tavla eller måla........men vad gör man inte för ett litet reportage........ I morgon drar jag iväg på marknad i tre dagar, klär mig varmt, tar med en termos och goooda mackor. Jossan (dottern) har precis bakat hallonmuffins, kanske får jag smaka.......
Må sååå gott//Kram Hanna

1 kommentar:

Indriel sa...

Marknadsföring är bra du! Jag är säker på att du kommer att se glad och vacker ut där du står och hänger din tavla...! : )
Du får lägga ut en länk/bild från tidningen här i bloggen sedan - jag är Nyfiken!!

Muffinsen ser vääääldigt goda ut! Här brukar Dottern numera helst göra kladdkakor... oxå gott! : p
Man är tacksam för bakglada ungdomar!

Ha en härlig helg och sälj nu en hel MASSA! Säkert är många shoppingsugna inför advent och julfirandet...det tror jag : )

KRAM!